Instruktioner för dig som är elev

Din skola har fått tillgång till DN Skola! Det betyder att du som är elev snart kan läsa alla artiklar på DN.se gratis.

Att komma igång med DN Skola är enkelt. Gör så här:

1. Fyll i din e-postadress i detta formulär. Viktigt är att du fyller i din skolmejladress, inte en privat mejladress. Välj sedan din skola i rullmenyn och klicka på Gå vidare.

2. Du får ett mejl från oss med en särskild länk som ger dig tillgång till DN.se.
Länken fungerar bara en gång, och är giltig i 24 timmar. Viktigt: du måste öppna länken på just den enhet (dator, surfplatta eller mobil) som du sedan vill läsa DN.se på. Sedan kommer du automatiskt att vara inloggad vid fortsatta besök under läsåret.

Tillgången till DN.se gäller vardagar kl 08–17. Vi önskar dig intressant läsning!

Till webbformuläret